Cikkek

2016.06.20.

Milyen gyakorlatokkal kezd a tornát szülés után?

A szülést követő első hat hétben kevésbé jut eszünkbe a torna. Próbálunk alkalmazkodni az új életünkhöz, ami teljesen más, mint eddig volt, és az orvosok is csak ritkán említik meg a mozgást az első kontroll vizsgálatig. (olvass tovább)
 
***************************************************
2016.03.30.

Erőnlét vagy kardió?

"Rengeteg edzéstípus létezik, és mindegyiknek megvan a sajátossága. A legfontosabb először is azt átlátni, hogy kardió vagy kondi (erősítő) edzésről beszélünk-e... (olvass tovább)
 
***************************************************
2016.02.25.

Így tornázhatsz a gyermekágy ideje alatt

A várandóság alatt nem csak súlyunk gyarapszik, hanem testtartásunk is változik, ráadásul a relaxin termelődésének megtöbbszöröződése miatt szalagjaink is sokkal lazábbak.  (olvass tovább) 
***************************************************

Elérhetőség

FittAnyu
AFitness Újbuda
1115. Budapest
Nándorfejérvári út 40/a

+36 (30) 200 6861

© 2016 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode